dimecres, 28 de gener del 2009

Son...molta son

Davant la pantalla, ara blanca, espero inquiet la musa que em tregui de l’ensopiment amb aquella idea brillant que em rescabali de tot el temps invertit, però en comptes de la inspiració només em ve el son. Un son profund i innegociable que em desconnecta de l’entorn. Passo figues i remato imaginàriament de cap les centrades més inversemblants. Mentre en un extrem de la pantalla, el rellotge va fent silenciosament la seva feina, el cos se’m dilueix per les vores de la cadira. El meu jo interior fa estona que ha migrat i em contempla des de fora amb una suficiència i un menyspreu insultant. La pantalla, la pacient i alhora exigent pantalla, farta d’inactivitat, decideix entrar en espera i el temps de cop s’atura. Jo dormo, finalment dormo, i el món descansa...