dilluns, 25 de maig del 2009

Quina cagada!

Imagineu per un moment que soc un bocamoll; un desbocat, impertinent i incorregible bocamoll que, abusant de l’escriptura automàtica, poso paraules darrera paraules sense aturar-me en comprendre el seu significat, l’abast del seu contingut, ni les conseqüències que poden comportar. Fa temps que la meva conducta pateix d’inestabilitat i està associada a rampells esquizofrènics de difícil conducció i encara més, d’impossible contenció. Fa temps que he deixat de practicar la prudència i la recomanable i plàcida conducta mesurada. Em moc per terrenys de risc incalculable i la incorrecció guia els meus passos cap el desastre. No soc conscient del mal fins que el mal es fa carn i s’acarnissa amb les meves debilitats mentre camino per la carena com un funambuliste sense ànima a tres segons del proper penya-segat.

Treballaré dur en la meva rehabilitació. Prometo posar seny en el meu desordenat, i un pel caòtic, mon. Portaré les meves tempestes a espais de calma i serenor perquè la vida s’ho mereix. Em convertiré a l’ Islam, si cal, per a no tornar a tastar el porc, si amb això faig un be a la Humanitat. Encara que, per a ser sincer, temo les recaigudes de la carn i la fragilitat persistent de l’esperit.     

1 comentari:

Unknown ha dit...

NOOOOOO !!!
No canviis, sigues com ets...aqui està la Gracia...precisament.