dimecres, 27 de maig del 2009

Jo no vull un president...

Jo no vull un president que prepari el sopar per a tota la família un divendres al vespre.

Jo no vull un president que, al mercat, regategi el preu dels melons.

Jo no vull un president amb sentit de l’ humor i capacitat d’autocrítica.

Jo no vull un president que pensi que la vida és bella.

Jo no vull un president que faci del diàleg bandera.

Jo no vull un president cordovès.

Jo no vull un president que enceti debats fins i tot amb els que no tenen arguments.

Jo no vull un president amic dels seus amics i tolerant amb els enemics.

Jo no vull un president d’alçada perquè ningú li tapi el paisatge.

Jo no vull un president que doni joc, que passi la pilota.

Jo no vull un president bo que deixi en evidència els dolents.

Jo no vull un president que cregui que les coses realment importants duren més de 90 minuts.

Jo no vull un president que escolti  també als que criden.

Jo no vull un president que generi complicitats indestructibles.

Jo no vull un president que desperti afectes il·limitats.

Jo no vull un president que et faci sentir important, útil i necessari.

Jo no el vull, perquè ja tinc el privilegi i la immensa sort de tenir-lo