dilluns, 17 de novembre del 2008

Per morbo

Quan una cosa m’interessa poc o no m’interessa gens, acostumo a no interessar-me. Quan una novel·la o el seu autor em són indiferents, executo la meva indiferència. Quan una persona em resulta avorrida, prefereix-ho avorrir-me sol. Quan un grup té dinàmiques gens atractives, practico un sa i gratificant individualisme. Quan una música no m’arriba, canvio de dial.
Creieu que realment cal llegir un llibre que no us interessa, veure una pel·lícula que no us diu res, pertànyer a un col·lectiu en el que no esteu còmodes, formar part d’un grup que detesteu, mantenir l’amistat amb un enemic, entrar en un blog que considereu aberrant,...?


Esteu segurs que cal fer coses i mantenir situacions a les que no esteu obligats? Seria això una variant patètica del morbo? Sincerament, necessiteu ser una mica víctimes, fer-vos el màrtir per sobreviure?

Si us apliqueu en estar a gust en allò que feu i que no esteu obligats a fer, el vostre fetge us ho agrairà i sereu una mica menys infeliços.


1 comentari:

Irene ha dit...

Estic totalment d´acord amb tu.