dilluns, 2 de juny del 2008

Postals de viatge
Postal miki

Una de les primeres imatges que em ve al cap, és la postal del partit que encetava, allà pel mes d’Octubre, la nostra lliga: un Mercat Nou Magoria contra el Santa Eulàlia, que al final ha sigut el campió. Que lluny que està en el temps i que vívid en el record.
Aquell dia vaig veure per primera vegada al miki i als seus companys. Un miki que em va causar una gran impressió malgrat que el seu equip va acabar perdent. Un miki amb el que he trenat una subtil xarxa de complicitats i que ha estat sempre objecte del meva estima i la meva admiració. Un miki que deixa de ser juvenil per pujar al tren de la resta de la seva vida i li desitjo, sincerament, tota la sort del món. El treball, l’esforç i el compromís ja l’ha demostrat sobrerament i li seran molt útils per seguir fent gols decisius.
Bon viatge miki i fins aviat. En el meu equip ideal sempre tindràs un lloc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari.
Un plaer haberte conegut tant a tu com a tota la familia escapulada.
Una lluita durant tot l'any molt emocionant amb el premi d'un sol campió.
Jo també et dessitgo molta sort tan a lo personal com al tema esportiu,estigui on estigui el teu fill m'informaré i coincidirem varies vegades.
Gràcies per tot:)



miki.