diumenge, 1 de juny del 2008

Inventari

Sense obligació, ho faig per devoció i penso ser tan parcial com la meva malaltissa neutralitat em permeti i fins que les pestanyes em facin mal.

A la prestatgeria de l’esquerra, costat Hospitalet, hem tingut un equip que s’ha anat revaloritzant a mesura que la Temporada avançava: el Santa Eulàlia que guanyant la lliga, s’ha convertit en el producte insígnia del nostre magatzem.

Al seu costat, però una mica més avall, un article d’altes prestacions, un valor segur que ha donat llum i color al nostre catàleg i ha estat un referent de captació per a la majoria de clients. Parlem, sens dubte, de l’Europa, la joia de la corona.

Dos prestatges més enllà, i a tocar del corral, un producte d’una solidesa indiscutible. Un conjunt d’elements de primer ordre: el Mercat Nou Magoria.
Un article que mai s’esgota.

També, i per desgràcia, hem tingut articles que ens els han venut a preu d’or i s’han esmicolat com la purpurina que ha acabat per endur-se el vent. Estic parlant del Jupiter, un globus ple d’aire que, a hores d’ara, deu estar més a prop de Saturn que de la Verneda.

Un altre fracàs: el Trajana, que ja va entrar al magatzem havent caducat i s’ha acabat podrint a les prestatgeries, sense atendre a raons ni a tècniques de reciclatge.

A la prestatgeria de sota i damunt uns palés perquè la humitat no les faci malbé, hi ha un munt de caixes tancades amb un rètol que diu: molt fràgil. No les penso obrir tot sol, demanaré ajuda no fos cas que se’m trenquin i tinguem un disgust.

I si no em quadra m’ho inventaré, que per això es deu dir Inventari.