diumenge, 15 de juny del 2008

El manifest marxista

He d’admetre que vaig nèixer molt jove.

No puc dir que no estic en desacord amb tu.

Mai oblido una cara però en el seu cas faré una excepció.

Venint del no res vaig assolir el cim més alt de la misèria.

Mai vaig a veure pel·lícules on el pit de l’heroi és més gran que el de l’heroïna.

És vostè la dona més bella que he vist mai...cosa que no diu gaire al meu favor.

No pensi malament de mi senyoreta. El meu interès per vostè és purament sexual.

Casat amb mi i mai més miraré a un altre cavall.

Fins i tot un nen de cinc anys seria capaç d’entendre això!...Ràpid, busquin a un nen de cinc anys.

Ell pot semblar un idiota i actuar com un idiota, però no es deixi enganyar, és realment un idiota.

Bec per fer més interessants a les altres persones.