divendres, 18 d’abril del 2008

Treball a mida
El nom fa la cosa


He portat, de Ciutat del Cap, un quadre que m’agrada molt i l’he dut a emmarcar al meu amic Marc que té un petit, però pròsper taller.

M’ha trucat el meu germà que el seu company Eugeni acaba de patentar un nou invent producte del seu privilegiat cervell.

A casa, al vespre, escolto per televisió com l’Alfred ens explica el temps que farà demà.

Tinc un missatge al contestador de l’Albert que em demana si vull anar aquest cap de setmana a plantar arbres amb el seu grup ecologista.

He de dir-li a la tieta Lídia que no puc anar a la Monumental aquest diumenge a veure la “corrida” on toregen els seus toros.

M’he de fer fotos per renovar el passaport. Aniré a Can Lluiiiís que em queda a prop.

Només falten 3 dies perquè el Pol marxi amb la seva expedició a l’Àrtic.

L’altre dia em vaig trobar a la Maria, per fi ha aconseguit la plaça per a treballar en una coneguda fàbrica de galetes.

Li he de preguntar a l’Agustin si té algun sofà en oferta.

Àlvar posa’m una copa si et plau.

Quan pareixi la meva cunyada l’atendrà la Dolors.

El Premià de bàsquet ha fitxat a un nou base passador que és diu Esteve.

La Immaculada m’ha confessat que encara és verge.

Felicitats Rosa, ja m’ha dit el teu pare que t’has graduat en Botànica.

És una broma no? Al Mateu l’han fet encarregat de l’Escorxador.

El meu veí està encantat amb la Neus, la seva nova monitora d’esquí.

Estic content pel Ramon, es mereixia, com cap altre, el càrrec de comissari del Museu Egipci.

El Roc està buscant una cantant pel seu grup de música.

Penèpole, teixidora del mes en una fàbrica de Malgrat de Mar.