dissabte, 19 d’abril del 2008

DEBAT A BAT

"Tinc un debat per a tu
que m’han dit que tens pena al cor,
i tristesa als ulls.
Jo només passava, ni sé on anava, però penso que...”

És millor guanyar o jugar be? O dit d’una altra manera, que és millor els procediments o el resultat final?
És poden tenir clars els conceptes, clars els procediments i fracassar?
El fracàs o l’èxit només depenen del resultat?
L’únic guany possible és el resultat o be hi ha guanys més enllà del resultat?
Quan perds, no es guanya res?
Quan guanyes, ho guanyes tot?
Es pot construir un futur de guanys amb un present de pèrdues?
Guanyar et fa millor que el que perd?
Hi ha millor guany que el que es guanya perdent?
Guanyar és difícil i perdre és fàcil?
O be guanyar és difícil i perdre encara més?
L’art de vèncer s’aprèn a les derrotes?

"Tinc un debat per a tu
que m’han dit que tens pena al cor..."