diumenge, 22 de novembre del 2009

El viatge de la teva vida

Bona tarda.

Bona tarda. Voldria fer un viatge.

Per això estem. I on voldria anar?

A la merda. Voldria anar a la merda.

Com diu?

Sí, a la merda. Hi ha cap problema?

Miri, és què nosaltres no organitzem viatges d’aquesta mena.

Pagaré el que sigui. El doble del que costi. Me n’he d’anar.
....
Bé, bé, ho intentarem arreglar. I quan vol marxar.

El més aviat possible. Ja tinc les maletes fetes.

Avia’m. Li va bé el proper dilluns?

No pot ser abans?

Sí és abans haurà de marxar sense guia. Sí s’espera a dilluns li podrem organitzar millor.

Està bé.

Anirà vostè sol? Amb la família? Amb la dona?

Sol, sol. Justament la família i encara més la dona m’han insistit en que faci aquest viatge.

I li han insistit molt?

Sí, sí. Fins i tot els amics i els companys de feina m’ho han aconsellat. Quants dies creu que he de marxar?

Doncs, crec que davant d’aquestes recomanacions, jo no aniria menys de tres setmanes. I si poden ser quatre millor.

Perfecte. Així com queda la cosa?

Ha de estar el dilluns a dos quarts de 7 del matí a la terminal B de l’aeroport. Vagi directament al nostre taulell amb aquests documents que ara li preparo. I demani pel responsable de viatges especials.

Espacials?

No, no. Especials.

Ah! Moltes gràcies. Ja veurà que contenta es posarà la meva dona.

No en tinc cap dubte. Feliciti-la de la meva part.

Ho faré.

Bon viatge