dissabte, 23 d’agost del 2008

Les 7 diferències

Amb motiu del meu aniversari i sabent de la vostra precarietat econòmica, en comptes de que em feu un regal, us el faré jo a vosaltres. Aquí teniu una juguesca clàssica: les 7 diferències. Entre una foto i l’altre hi ha 7 diferències prou visibles; qui aconsegueixi encertar-les totes tindrà accés gratuït, per a ell/a i un acompanyant, al camp de l’Àliga per a tota la Temporada 2008-2009 per veure en directe els partits del Juvenil D de CE Europa. El premi també inclou conèixer personalment al Sr. Antonio, cuidador de les instal·lacions, i un tractament d’hidroteràpia amb els aspersors que reguen la gespa. Espero que passeu un bon dia del meu aniversari, la vostra felicitat és la meva.



Nota: les respostes, per a tots aquells que no tinguin capacitat, ni temps, ni ganes de jugar, les penjaré el proper dilluns (si me’n recordo).

2 comentaris:

Tunel de Vestuarios ha dit...

Quiero ganar este concurso ya que el premio me parece muy interesante y lo deseo con autentico fervor.
Las diferencias:
1-El balon.
2-L'Escapulari de la camiseta.
3-La corona de Climet pese a que yo considero que es el verdadero Rey.
4-Las gafas de sol.
5-La Senyera.
6-Uno que ha desaparecido de la grada.
7- El Restaura que ha marchado. (???????). A rey muerto.....

son of belvedere ha dit...

Tunel, ets un crack, però no em sorpren gens. Està clara la teva vàlua. Has aconseguit el premi promès i el pots fer efectiu quan vulguis. Per cert, Rush fantabuloso...