dilluns, 11 d’agost del 2008

Eines bàsiques
La clau Allen II

Em vaig divorciar de la meva dona perquè em va deixar per una altra dona.

No crec en una vida posterior, però per si de cas me he canviat de roba interior,

Per a l’exèrcit em varen declarar inutilíssim. Si hagués una guerra només serviria d’hostatge.

He conegut a un home meravellós; és de ficció, però no es pot tenir tot.

Els diners són millor que la pobresa, encara que només sigui per raons econòmiques.

No tinc por a morir-me, només que no vull estar allí quan succeeixi.

Una relació és com un tauró; ha d’estar contínuament avançant o es mor.

El darrer cop que vaig estar dins una dona va ser quan vaig visitar l’estàtua de la Llibertat.

El sexe sense amor és una experiència buida. Però com a experiència buida és una de les millors.