diumenge, 3 d’agost del 2008

Amorbol

Dius que t’agrado molt, que m’estimes amb bogeria, que et mores pels meus ossos i et fan mal, fins i tot les pestanyes, quan no em veus. Que no pots viure sense mi i que tinc una caràcter fantàstic i una manera de ser poc usual. Ho dius i et crec. Aquesta petita “obra d’art” en la que m’he convertit, sempre segons tu, i de la que estàs irremeiablement enamorada, ha tingut un trajecte vital que ha conformat i definit la seva personalitat, és a dir, la meva personalitat. Soc el que soc gracies a moltes coses i totes elles importants per explicar-me. Els meus pares, les diferents escoles, els viatges, els amics,...el futbol, tots han sigut claus per fer-me mereixedor de les teves paraules d’amor i que m’hagis triat entre milers per acompanyar-te al cinema un dissabte a la tarda.
Se que no entens el futbol i que possiblement no l’entendràs mai. Se que et costa veure els efectes que pot tenir, i de fet té, el futbol federat, el futbol de base en moltes persones: “un jove al camp és un jove menys al carrer” Practicant futbol des dels sis anys he après a ser company, a ser solidari, a fer i tenir amics. He integrat el sacrifici, el valor de l’esforç, la lluita per un objectiu, el treball en equip, la força per tornar-se a aixecar. He estat obert al món i he practicat la tolerància. He sumat paciència, autocontrol i respecte. He entès paraules com responsabilitat i compromís. He après a guanyar i també a perdre i la meva autoestima es troba dins uns paràmetres satisfactoris.
El futbol, entre d’altres coses, m’ha fet una mica com soc i si t’agrado tant, pensa que aquest esport, que et resulta estrany hi té molt a veure. No puc renunciar, no puc renegar de tot el que m’ha portat fins on soc ara. Si ho fes, esborraria una part molt important de mi i potser aleshores, deixaries d’estimar-me.
Amor meu, ens queden moltes pel·lícules per veure, moltes tardes de cinema i les vull passar amb tu. No cal que ho entenguem tot l’un de l’altre. Només ens cal respecte, amor i una gran dosi de bon humor.