dimarts, 9 de desembre del 2008

T’envejo

Et veig com la mires i et tinc enveja. Enveja de la teva frisança, del teu goig, de la teva il·lusió feréstega. Et brillen els ulls amb un espurneig inabastable i el teu posat, el teu somriure, destil·la una tendresa sublim. Et tinc enveja perquè estàs al principi, perquè ets en aquell moment pel que tots hauríem d’haver passat i en el que molts ens hi voldríem haver quedat. Et tinc enveja per la teva rotunditat, pel convenciment de que ella ho es tot per a tu i que no hi ha res més fora dels seus límits. M’enlluernes amb la teva força i em desmuntes quan et veig acaronar-la amb la delicadesa d’una brisa suau. Quan li dius paraules que jo tenia oblidades. Quan la vida és entre dos i la resta, un simple decorat. Quan no hi ha passat, ni tan sols futur, quan tot és ara i ella t’omple tots els racons. T’envejo perquè no et deixaràs enganyar per aquells que diuen: res dura eternament, tot és efímer. T’envejo perquè et crec quan li dius: t’estimo i així serà fins que el sol es glaci.