dimecres, 10 de desembre del 2008

Tens un e.mail
Tens un e.sopo

El vell gos caçador

Un vell gos caçador, que mai en els seus dies de joventut i força es va rendir davant cap bestia feréstega, es va trobar, a una avançada edat, un porc senglar en una cacera. El va agafar per una orella, però no el va poder subjectar donada la debilitat de les seves dents, de manera que l’animal es va escapar.
L’amo, en adonar-se’n, molt enfadat, el va renyar i maltractar.
El gos, mirant-te’l llastimosament, li va dir:
Amo, amo meu, el meu esperit és tan fort com sempre, però no he pogut sobreposar-me a les debilitats del meu cos. Prefereix-ho que em reconeguis pel que he estat i no que em maltractis pel que ara soc.


Respecta sempre a la teva gent gran, que malgrat ara no puguin fer tot el que voldrien, en el passat varen esmerçar molts esforços per construir la realitat que ara gaudeixes.