dilluns, 10 de febrer del 2014

El 25% 

La inacceptable sentència del Tribunal Superior de Justícia (quina paradoxa) sobre l’obligatorietat de fer el 25% de classes en castellà per garantir la seva presència a les escoles, només perquè una sola família ho ha demanat, no és una altra cosa que la materialització de la dictadura de les minories i la conseqüent perversió dels principis democràtics. 

Al marge de que un Tribunal de Justícia no és competent (gens competent) per establir quotes dins un àmbit en el que no té competències, ¿quina fórmula fa servir per establir que a 1 família li correspon un 25% d’influència sobre el conjunt d’una classe? On ha estudiat aquest Tribunal de Justícia i quina mena de matemàtiques avalen quests percentatges? Si a un alumne li correspon el 25%, vol dir que a dos alumnes li correspondria un 50% i a 4, el 100%?

Estranya manera de fer els càlculs, desprès, no és d’estranyar el resultat de les balances fiscals i la manera tan desequilibrada com interpreta Espanya la democràcia. 

El camí està obert, si a una sola persona li correspon el 25% del total, i així ho designen els Tribunals i ho avala Espanya, amb 4 catalans que apostin per la independència, ho tenim fet. Són les noves regles de tres dels necis i, amb elles, tenim el futur garantit. Noves matemàtiques, noves realitats.