diumenge, 16 de juny del 2013

Ara m’explico 

Una petita, però necessària puntualització a l’entrada del passat divendres. En cap cas, i els meus fets (no les meves paraules) ho avalen, estic per la continuïtat dels entrenadors i per donar-li el temps que calgui perquè despleguin les seves idees i apliquin els seus coneixements. Estic per la paciència, la coherència i la confiança. Ho he estat en el passat i ho segueix-ho estant en el present. Sóc (i ho vaig ser en el seu moment quan ningú donava un duro per ell) partidari de que Pedro Dolera segueixi malgrat els alts i baixos de la seva trajectòria i l’èxit/fracàs d’aquesta Temporada. Sóc (encara que vaig ser, i ho segueixo sent, molt crític amb la seva arribada al Club) partidari de que Mariano Angoy segueixi, malgrat no haver complert les expectatives els darrers dos anys i haver tocat el cel aquesta temporada gràcies a un grup que juga sol i que: lliga que juga, lliga que guanya (amb l’entrenador que sigui). Estava per la continuïtat de l’anterior entrenador del Juvenil A, Toni Cosano, i que se’l va cessar injusta i precipitadament quan només portava 1 any i mig al front de l’equip. Estic, en definitiva, per donar temps al temps i que els entrenadors, com els presidents, com els directius o els responsables esportius gaudeixin de la confiança necessària per poder aplicar els seus programes i desenvolupar les seves capacitats i habilitats. Si uns tenen 7 anys de marge, perquè d’altres només 3 mesos?