dissabte, 23 de juny del 2012

Ni França, ni Espanya

Ves per on, ara tinc un problema. No es pot qualificar de greu, però si que m’incomoda. Sempre anant, per coherència i convicció, a favor de tots els rivals que s’enfronten a Espanya, i ara resulta que l’adversari de “la roja” és l’odiosa França. Sortir del foc per caure a les brases. I ara que faig? Com em posiciono? Em sap greu per Claude Rains, François Truffaut i Leo Ferré, però hauran d’entendre que no puc sentir cap simpatia per un Estat que s’ha dedicat tradicional, històrica i sistemàticament a donar pel sac al meu país. Hi ha coses que no s’obliden (i no és bo oblidar-les) encara que el rival sigui Espanya. No és gens fàcil i més si tenim en compte que en un partit de futbol, en uns quarts de final d’una competició, no poden perdre els dos equips que s’enfronten. Hi ha d’haver, per força, un guanyador i aquest és el meu drama. Hauré de fer una el•lipsi mental i esperar que el que passi, caigui en semifinals. Sempre em quedarà l’arcàngel Cristiano per brandar l’espasa de la justícia. Qui no es conforma és perquè no vol.