dilluns, 20 d’abril del 2009

La María

La tinc al davant. Es diu María. I és un bé de Déu. Fa dies que li dono voltes i no se com abordar-la. Com dir-li que l’estimo. Com declarar-li el meu desig. Com endur-me-la al llit. És la dona més bella del món i em moro per tenir-la.
D’avui no passa, quan arribi li penso fer saber que no puc estar ni un dia més sense ella i li demanaré si vol ser la meva amant. Estic segur que serem molt feliços i...
I si em diu que sí. I sí ens llencem a una relació de passió desbocada. I sí ens abandonem als plaers del sexe fins a l’èxtasi més rotund. I sí poc desprès no podem viure l’un sense l’altre. I sí volem anar més enllà d’una relació purament física. I si més tard ens plantegem deixar les nostres respectives parelles, deixar-ho tot i compartir les nostres vides. Formar una nova família. Tenir una llar comuna, una hipoteca, unes factures i,... I sí comencem a perdre el desig de l’altre. I si la monotonia se’ns instal·la a casa. I si un dia acaba per avorrir-me i es converteix en un malson. I si un dia em diu: t’odio, ets insofrible!
Saps que María, per mi te’n pots anar a la merda!


1 comentari:

Anònim ha dit...

jajajajajaja pero li has preguntat?