dilluns, 17 de març del 2008

T'he conegut sempre igual

Alerta vius, jo sé que si te’n vas Pedro
tants anys, molts anys, massa anys et demanaven.

Entre els sorolls dels nens que juguen
i de la gent que per la graderia passa
he vist molt clar que són molts els que ens miren
I contra tu calladament conspiren.

T’he conegut sempre igual com ara,
el cabell gris, la tibantor a la cara,
els llavis fins dibuixant un somriure
D’amic, company, conscient del perill.

Sense parlar m’has dit “puta calle”
lluita d’avui pel demà viu i lliure
que es va forjant aquests dies terribles
Temps aquests temps de tantes ignoràncies.

No m’he sorprès mentre m’explicaves
que ho deixaves tot, que te n’anaves,
no et trobes sol, company, no et trobes sol
En som molts més dels que ells volen i diuen.

Aquest comiat és teu, l’he volgut nostre
Aquest comiat és teu, l’he volgut nostre

Alerta vius, jo sé que quant te’n vagis
tants anys, molts anys, massa anys et demanaven.

T'he conegut sempre igual com ara.

A Pedro i Garcia, dues persones que m’estimo...
que m’estimo més al davant que no pas al darrera.