dissabte, 27 d’abril del 2013

Boicot 

Vagin per endavant les meves clares intencions i profundes conviccions independentistes. Doncs dit això, i des d’aquest innegociable posicionament, no em passa pel cap la recurrent estratègia del boicot. Mai m’he plantejat el boicot sistemàtic com una solució mínimament acceptable. Deixar de comprar i consumir productes de fora del país (també espanyols) com a mesura de pressió i/o càstig no em sembla gens intel•ligent, ans al contrari, és imposar-se un auto càstig que limita les nostres opcions de gaudi. Perquè hauria d’escarmentar diferents zones territorials pels seu comportament agressiu en vers les meves aspiracions amb el bloqueig dels seus productes estrella tallant de soca rel l’intercanvi natural de mercaderies? Quin sentit té privar-se voluntàriament dels xoriços extremenys? O dels porcs andalusos? O dels “cochinillos” castellans? Renúncies que no duen enlloc i que fan la nostra vida més trista, grisa, austera i avorrida.