dimecres, 19 de desembre del 2012

48 fotogrames per segon 

Estic commogut! Poc m’esperava una reacció tan enèrgica i contundent per part de Ciudadanos i del PP en defensa de la nostra llengua. Se n’ha parlat tant, recentment, de l’oposició d’ambdós formacions en contra del català, que veure’ls de la mà davant del cinema Aribau de Barcelona, reclamant que la versió a 48 fotogrames per segon d''El hòbbit' es pogués veure en Català, que no he pogut reprimir les llàgrimes d’emoció. L’adaptació de Peter Jackson de la novel•la de JRR Tolkien, com tots sabeu, només es podrà veure amb la nova tècnica en espanyol. D’aquí el meu sincer reconeixement als 2 partits espanyolistes que s’han posicionat obertament en la defensa de la igualtat d’oportunitats i en la paritat de les dues llengües. Desprès de donar suport sense reserves a la Llei Wert i de manifestar públicament que vetllarien perquè no hi hagués, a Catalunya, cap llengua discriminada, és de justícia aplaudir la seva coherència i la seva decidida iniciativa en defensar allò que insistentment repeteixen. Em consta que aquest serà el primer pas, la primera de moltes accions, en favor de que el Català tingui, com a mínim, la mateixa presència al carrer que l’espanyol. Ciudadanos i PP s’han compromès i no tinc cap argument per posar-ho en dubte. Gràcies de nou per la vostra coherència. Estic convençut que ara, amb 48 fotogrames per segon, la cosa es veurà molt més clara.