divendres, 30 de novembre del 2012

Filaxi 

Felipe González: "Si Catalunya té la temptació de separar-se, m'agradaria que comptessin amb la meva opinió" 

Perquè? Per quina estranya i inexplicable raó jo hauria de comptar amb la seva innecessària opinió? Potser vostè, senyor González, ha comptat alguna vegada amb la meva opinió? M’ha preguntat alguna vegada si volia entrar a l’OTAN? Si em semblava bé la gestació dels GAL i la seva política de terror? M’ha demanat alguna vegada la meva opinió sobre la participació d’Espanya a la primera Guerra del Golf? M’ha consultat sobre el meu parer de l’ús irregular dels fons reservats de l’Estat? Sobre l’enriquiment “irregular” del senyor Roldán? Ha comptat amb la meva opinió per dotar de recursos públics al senyor Juan Guerra? L’hi ha interessat alguna vegada si estava d’acord amb el cas Filesa? M’ha preguntat alguna vegada si volia ser espanyol? No se m’ofengui senyor González, però la seva opinió m’importa un rave. Ni la necessito, ni em fa cap falta, ni m’interessa. D’opinions com la seva en tinc per donar i vendre i totes, totes, tenen caspa. Acceptaria opinions, encara que contraries als meus interessos, de persones coherents, netes, transparents, ètiques, nobles i amb una solvent autoritat moral, que, tractant-se de vostè, no és el cas. Catalunya farà el camí que hagi de fer per allunyar-se, justament, de persones amb la seva “opinió”.