Sense saber-ne ni un borrall
Un es mira els primers impressionistes o els seus immediats precursors i, sense saber-ne ni un borrall, veu com poc a poc, molt subtilment, es van diluint les formes, o millor dit, van desapareixent els contorns per donar pas a un esclat de color. Es substitueix la forma nítida pel color intens o el color sincronitzat. Les coses, els objectes i, en alguna mesura els retrats, van sent ressaltats per agrupacions de colors que els hi confereixen unes formes sense límits. Els colors es converteixen en els veritables protagonistes i són ells, i només ells, els responsables de donar-li contingut, profunditat i expressió al quadre. Sense saber-ne ni un borrall, un aprèn que l’emoció pot ser un plaer indescriptible quan els colors s’encadellen amb destresa i una mà genial els escampa.
Un es mira els primers impressionistes o els seus immediats precursors i, sense saber-ne ni un borrall, veu com poc a poc, molt subtilment, es van diluint les formes, o millor dit, van desapareixent els contorns per donar pas a un esclat de color. Es substitueix la forma nítida pel color intens o el color sincronitzat. Les coses, els objectes i, en alguna mesura els retrats, van sent ressaltats per agrupacions de colors que els hi confereixen unes formes sense límits. Els colors es converteixen en els veritables protagonistes i són ells, i només ells, els responsables de donar-li contingut, profunditat i expressió al quadre. Sense saber-ne ni un borrall, un aprèn que l’emoció pot ser un plaer indescriptible quan els colors s’encadellen amb destresa i una mà genial els escampa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada