diumenge, 15 de gener del 2012

Les coses pel seu nom

Montse: ahir em van donar la tarda

Cristina: com?

Montse: doncs que, el fill de puta del Mohamed, em va robar la bossa

Cristina: no és correcte que parlis així

Montse: per lo de “fill de puta”?

Cristina: no, no, per lo de Mohamed

Montse: perquè? Si es deia així

Cristina: no és políticament correcte que utilitzis el nom de Mohamed per associar-lo a un lladre. Té un component racista que hauries d’estalviar

Montse: però, si és el seu nom de pila. Com vols que li digui?

Cristina: Ho hauries de deixar en neutre, sense noms que puguin fer pensar que tots els àrabs són lladres.

Montse: però si em va robar, és lladre i es diu Mohamed, perquè cony t’ho he d’explicar d’una altre manera?

Cristina: perquè es pot interpretar...

Montse: mira Cristina, tu pots interpretar el que vulguis, però el mosso que el va atrapar i jo sabem perfectament el que va passar, el nom de qui ho va fer i quin és el seu modus vivendi. Retiro lo de fill de puta perquè no tinc proves, però mantinc el Mohamed.