dimecres, 23 de setembre del 2009

Amb forces renovades

Està molt clar que això no ha fet més que començar i, per tant, poques conclusions se’n poden treure. Però el que he vist fins ara m’agrada i m’agrada molt. Personalment, i em reitero amb el que deia ahir, no acostumo a jutjar a les persones pels seus resultats: ni ho he fet fins ara ni ho penso fer en aquesta propera temporada que hem començat. El que si tinc molt en compte és el seu treball i la seva capacitat d’implicació. I la vostra, fins el moment, m’omple de satisfacció i em fa trempar. Cada cop estic més convençut que no ens hem equivocat, que el club no s’ha equivocat en la vostra tria. Sou les persones idònies per a dur a terme aquest nou projecte en el que personalment tinc dipositades moltes, moltes esperances. No us negaré que ha estat dur arribar fins on som ara ( i vosaltres ho sabeu), però crec sincerament que ha valgut la pena i espero que els crítics, poc a poc, entrin en raó i reconeguin la vostra vàlua. No en tinc cap dubte. Us encoratjo a seguir en aquesta línia i que sapigueu que sempre, sempre tindreu el meu suport. Serem vigilats de molt a prop i per això aquest any no serà gens fàcil però entre tots ens en sortirem.

Perdre no és no arribar el primer. Perdre és no córrer.