dimecres, 25 d’abril del 2012

Benvingut al club

Si m’agradés el futbol i hagués de triar ser d’un equip, triaria, sense cap mena de dubte, ser d’un equip honest. Un equip amb personalitat pròpia que portés la iniciativa en totes les situacions possibles. Un equip recognoscible pel seu joc en els escenaris més variables i diferents. M’agradaria ser d’un equip amb dignitat que sabés guanyar, però també perdre. Triaria un equip humil que no m’avergonyís ni avergonyís al pròxim. Seria incondicional d’un equip que no condicionés la seva actitud en funció de l’actitud dels altres. Un equip íntegre que defensés la seva integritat amb fets irrebatibles i inqüestionables. Em rendiria incondicionalment a un equip que fes del joc un art i busqués, a través del propi joc, l’essència dels valors de l’esport. Seria d’un equip que despertés l’admiració dels rivals emocionalment intel•ligents. D’un equip que es fes respectar pels adversaris públicament respectats. Si m’agradés el futbol seria d’un equip amb ànima que perseguís la glòria per fer feliç a la gent. D’un equip valent que no renunciés mai a l’atac i abjurés de la covardia i dels seus profetes. Seria d’un equip extraordinari que no tingués consciència ni vocació de ser-ho. D’un equip del que sentir-se orgullós en el dia més lluminós i en la nit més fosca. M’agradaria ser d’un equip noble i sincer que no mentís en les propostes, ni estalviés esforços en les solucions. Si m’agradés el futbol i pogués triar, seria, sense cap mena de dubte, d’un equip immortal.