dilluns, 30 d’abril del 2012

Barça campió

M’acabo d’assabentar que hi ha un esport que es diu Futbol Sala. I no només això, també m’he assabentat que el Barça en té una secció. I que aquesta secció, ves per on, acaba de guanyar la Copa d’Europa a Lleida. Si en seré d’ignorant! El Barça campió, un cop més (una copa més) i jo a la figuera. Resulta que ha guanyat al totpoderós Dinamo de Moscou en un partit vibrant i brillant on ha sigut el just vencedor. Un nou títol pel Barça, d’una secció, que només fa unes hores no sabia ni que existia. Però no estic gens preocupat, no sóc l’únic que ha viscut en la ignorància. De fet, al centre d’Espanya, no només han viscut tot aquest temps en la desconeixença més profunda, sinó que, m’atreveix-ho a pronosticar, hi seguiran vivint per molts anys. Avui l’únic equip que s’ha proclamat campió ha sigut el Barça. Els altres hauran d’esperar.