dimarts, 22 de febrer del 2011

Parva que sou

"Sóc de la generació sense remuneració

i no em molesta aquesta condició ..

Què tonta que sóc.

Perquè la cosa va malament i va a continuar,

ja és una sort poder estar de pràctiques!

Què tonta que sóc ..

I em quedo pensant: quin món tan ximple

en què per ser esclau, cal estudiar ...

Sóc de la generació de "en-casa-amb-pare"

Si ja tinc de tot, per què vull més?

Què tonta que sóc ..

Fills, marit, sempre per després,

i encara tinc el cotxe per pagar ..

Què tonta que sóc ..

Sóc de la generació "per-què-em-vaig-a-queixar".

N'hi ha molt pitjor que jo a la TV.

Què tonta que sóc ..

Sóc de la generació "ja-no-aguanto-més ".

Què tonta que sóc ..

I em quedo pensant: quin món tan ximple,

en què per ser esclau, cal estudiar ....

Deolinda