dijous, 29 d’abril del 2010

Per això sóc del Barça

Saps que passa company, què a mi m’agrada el futbol, m’agrada molt el futbol i per això sóc del Barça. Però és que a més, m’agraden moltes altres coses. Coses com per exemple: la gent que treballa pel plaer de fer les coses ben fetes, la gent que viu amb coherència i és fidel als seus principis, la gent tenaç i resolta, la gent transparent i entregada, la gent que no especula, la gent que es buida sense reserves,...per això sóc del Barça. M’agrada tot allò que m’explica, em defineix i m’eixampla. Tot allò que m’identifica i em contagia,...per això sóc del Barça. M’agrada la honradesa i la humilitat gens forçada, les propostes clares i la cultura de l’esforç, les conductes pròpies que desemmascaren les impròpies. Les actituds positives i l’anar sempre endavant, la senzillesa del gest i el gest que tot ho canvia,...per això sóc del Barça. M’agraden els símbols amb contingut i les banderes amb intenció. Veure el meu país darrera l’escenari i una determinada idea de ser defensada obertament,...per això sóc del Barça. M’agrada sentir-me part d’un tot immillorable. Compartir emocions amb gent que desperta passions. M’agrada la gent transparent que et mira a la cara i mai t’enganya. M’estimo allò que em fa sentir viu, orgullós i feliç. I m’agrada sobretot quan amb els ulls plorosos em dius: ara més que mai! Demà ens hi tornem a posar,...per això company, per això sóc del Barça.

1 comentari:

mon ha dit...

Felicitats!
Un post ple de sentiment d'orgull i d'amor als valors que destaquen en la gent que està treballant per i amb aquest equip, dins d'un gran club, que per tot això que ens recordes, és més que un club.
Crec que podries plantejar-te fer difusió d'aquest text tan inspirat per altres canals o mitjans, segur que ajudarà a molts culés a superar el dol de la pèrdua davant de l'INTER.