divendres, 7 de gener del 2011

El dret a escollir

Posats a escollir, reclamo el meu dret a veure les pel•lícules, qualsevol pel•lícula, en català. Posats a escollir, reivindico el meu dret a una vivenda digna i, en el seu defecte, ocupar-ne una de buida sense ser desallotjat. Posats a escollir, vull poder vestir el nihab amb total normalitat sense patir represàlia. Posats a escollir, reclamo passejar-me nu pels carrers per coherència amb el meu naturalisme militant. Posats a escollir, aposto per practicar el sexe en un banc del Passeig de Gràcia a les tardes de primavera. Posats a escollir, escullo desmantellar l’exèrcit perquè soc un fervent partidari de l’amor i no de la guerra. Posats a escollir, advoco per una societat sense normes perquè tothom pugui fer el que vulgui en exercici i respecte a la llibertat individual. Posats a escollir, reclamo el dret a educar el meu fill de manera personalitzada i lluny de la pràctica habitual. Posats a escollir, reclamo el meu dret inalienable a ser diferent i que tothom ho respecti. Posats a escollir, reclamo el dret del meu país a ser independent si ho vol ser, perquè no ha d’haver res més sobirà que la voluntat d’un poble.