dimecres, 15 de setembre del 2010

Si em maltractes, com vols que t’estimi?

Que no t’estimi no estic segur que depengui només de mi. La desafecció que sento no pot ser només una qüestió genètica. No crec que la poca o nul•la consideració que et tinc depengui només de la meva incapacitat per entendre’t. No t’has plantejat que potser tu hi tens alguna cosa a veure? No podria ser que tu no hi posis res de la teva part? No et dones compte que apreciar a aquell que t’humilia, t’esclavitza, et ninguneja, t’explota, et subestima, t’ofèn, et margina,...no és natural? La meva parella, si és que decideix-ho tenir-ne, haurà de ser respectuosa amb la meva manera de ser i entendre que tota relació s’ha de basar en la igualtat i en el manteniment d’un espai propi de creixement vital. Podem o no podem tenir projectes i expectatives en comú, si ens cal, però des de la més absoluta independència en la gestió de la personalitat. Et donaré suport, si em ve de gust, quan ho pugui fer des de la sobirania innegociable.