dimarts, 6 de juliol del 2010

Futbol al aire lliure

Tu i jo no podem jugar junts, ni estar al mateix equip. No saps compartir la pilota i m’arrossegues contínuament al teu costat deixant grans espais a l’adversari. Em vampiritzes i no puc ser jo mateix. Em limites els moviments i no em deixes créixer ni que exerciti les meves habilitats. No em permets ser lliure, ni que desenvolupi la meva tasca vital i això acaba afectant a l’equip. Sempre hem de fer el que tu vols i la teva visió és dogma. No hi ha flexibilitat, ni adaptació, ni tàctiques diferents, que posin en perill la teva hegemonia i el teu lideratge. No creus en els meus recursos, ni en les meves propostes, de fet, ni te les escoltes. Tu portes la iniciativa, tu distribueixes el joc i no hi ha alternativa, ni pla B. Tu treus els corners, llences les faltes, xutes els penals i t’absentes quan et plau. No et preocupa l’entorn perquè només existeix per al teu lluïment i la teva complaença. És millor, perquè tinc encara molta il•lusió i molt per aprendre, que busqui un altre equip que em doni la possibilitat de seguir gaudint d’un joc que m’apassiona i em fa feliç. Potser algun dia ens toqui ser rivals, o potser no, però si arriba el moment, espero poder-te ensenyar tot el que no vas saber veure.