dijous, 8 de juliol del 2010

Cinema mut

Davant la nova llei catalana del cinema, Hollywood ha amenaçat amb enviar només copies en anglès. Hollywood deu considerar que un país amb més de sis milions de persones és massa poc rentable per fer una despesa en doblatge. És sens dubte una gran noticia, per fi podrem aprendre l’anglès de manera divertida i sense pràcticament esforç, bé, l’aprendran aquells que encara vagin al cinema i no facin com jo que fa més de 4 anys que no hi vaig per no haver d’aguantar el menyspreu a la meva llengua i una mica també, per culpa dels xucladors de cocacoles i els rosegadors de crispetes. En fi, que fa molt de temps que he descobert maneres alternatives de veure les pel•lícules sense donar un euro a aquells que no em tenen el més mínim respecte, ni a mi ni a la llengua del meu país. Que les facin en anglès o tornin al cinema mut, total pel que diuen!