Ronaldo fa de Houdini, i desapareix
O bé s’amaga darrera la màscara del Capità Amèrica, cosa poc probable, o el bo de Cristiano Ronaldo, per no aparèixer, no apareix ni a la publicitat de Canal+. Un canal que, fins fa poc, el tenia com a icona de marca i un dels valors més segurs en la seva proposta comercial i ara no se’l veu per enlloc. El portuguès ha desaparegut de les campanyes publicitàries, de la mateixa manera que ha desaparegut de les portades dels diaris i dels guions de les tertúlies esportives. Messi, Falcao, Higuain (fins i tot lesionat, té més protagonisme que Cristiano), Woody i el Capità Amèrica són els reclams més poderosos, els actius més rendibles i les apostes més clares d’un grup empresarial que té molt clar quines són les preferències dels espectadors i pel que realment estan disposats a pagar. Canal + és una societat amb ànim de lucre i sap molt bé quines coses venen i quines no. Ronaldo ja és història i Canal + amb la seva constatació ho ha certificat.