dissabte, 7 de novembre del 2015

Com dos gotes d’aigua 

Reconec, i ho podeu afegir al meu dèficit, que no he estat mai un gran fisonomista, però d’això a que, tot just ahir, en Climent em fes veure que la Soraya i la Chacón eren dues persones diferents, va ser tot un xoc del que trigaré força temps a recuperar-me. Lamentable. Tots aquests anys pensant que aquestes dues dones eren la mateixa persona per acabar reconeixent, privada i públicament, el meu imperdonable error. Només dir, en la meva defensa, que les seves opinions, les seves actuacions, les seves propostes, els seus tics i els seus tacs, els seus exabruptes, la seva intolerància, el seu despotisme, la seva fatxenderia, el seu cinisme, la seva prepotència, el seu nacionalsocialsme, el seu colonialisme, la seva hiperventilació, la seva ignorància,...tot, tot i tot les feia tan iguals que , sense cap mena de dubte, aquest mimetisme ha sigut l’origen del meu monumental lapsus. 

Demano disculpes urbi et orbe i prometo esmenar el meu equívoc. Ara ja sé que la Soraya és una mica més baixeta i no la tornaré a espifiar.