dimarts, 17 de desembre del 2013

La sort de Madrid 

No és per fer sang, ans al contrari, perquè la sort que té Madrid en l’amor es digna d’enveja. Ho explica una dita popular espanyola: “afortunado en el amor, desgraciado en el juego”. I a la vista dels darrers esdeveniments, hem de convenir que Madrid ha de tenir, per força, una vida amorosa absolutament satisfactòria. 

Com s’explicaria sinó les darreres campanyes del Real Madrid, el fracàs del projecte Mourinho, la bufetada de Neymar, el no Olímpic a l’organització dels jocs i, recentment, la renuncia d’Eurovegas a instal•lar-se a la capital del regne? Per força ha d’haver un equilibri còsmic que compensi tant infortuni i tanta desgràcia. No s’entendria aquesta ratxa de mala sort sinó hi hagués al darrera un escenari amorós balsàmic i que guarís totes aquestes ferides.

A Madrid, i als fets em remeto, li ha d’anar molt bé en l’aspecte sentimental i jo, amb absoluta complicitat, no puc més que congratular-me. Em satisfà tant aquest escenari idíl•lic en el que s’ha instal•lat Madrid que faré tot el que estigui a les meves mans perquè aquesta situació s’allargui en el temps més enllà d’on m’arribi la imaginació. 

Annus horribilis per Madrid? Ni parlar-ne! Justament és per l’anus per on li han arribat les mostres d’afecte i tots els moments de plaer. Per molts anys!